marți, 23 septembrie 2014

Despre



Visul meu de calator a aparut din copilarie. Am terminat o facultate cu profil turistic , am activat o perioada in acest domeniu, iar apoi m-am indragostit, m-am casatorit si alaturi de sotul meu am inceput minunata mea calatorie.

O calatorie care mi-a permis sa vad locuri superbe si care m-a invatat sa ma adaptez la diferite culturi si traditii.

Vreau sa va spun visele mele si  despre modul cum am reusit sa ma adaptez intr-o alta tara. In ultimii ani am calatorit mult si am fost nevoita sa ma acomodez, eu sunt din Satu Mare, facultatea am terminat-o la Cluj, o perioada am locuit in Suedia, apoi m-am reintors in Romania, m-am mutat in Bucuresti, iar momentan locuiesc in Germania...sunt un mic calator cu bagajele intotdeauna pregatite pentru o noua aventura.

De ce am ales sa imi fac blog de calatorie?! Raspunsul este simplu. Ador sa calatoresc, imi place sa ma documentez, sa experimentez lucruri si sa intalnesc oameni noi, care au  povesti de viata interesante.

In primul rand, prin acest blog vreau sa imi pastrez vie amintirea tuturor experientelor mele si vreau sa va impartasesc si voua, dragii mei, povestile si visele mele de calatorie, tipsuri si informatii, iar daca acestea vor ajuta pe cineva, eu am sa fiu cea mai fericita.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu