joi, 29 ianuarie 2015

Chiemsee, cel mai mare lac din Bavaria

Mai multe am scris pe http://ianatravel.ro/

Azi m-am hotarat sa va scriu despre o zona turistica foarte cunoscuta aici in Bavaria, Chiemsee. De aceasta zona, va spun sincer ca nu am auzit inainte sa ma mut in Germania. Chiemsee este situat intre Rosenheim (Germania) si Salzburg (Austria), el fiind numit si marea bavareza. Atractia principala o reprezinta lacul Chiemsee, el fiind cel mai mare lac din Bavaria

O alta atractie este Schloss Herrenchiemsee, palatul care a fost construit la dorinta regelui Ludovic II. Acesta a fost un mare admirator al palatului de la Versailles, si si-a dorit o replica a acestuia. Interioriul castelului am auzit ca este unul superb, si multe camere din castel sunt deschise turistilor.

Frauenchiemsee este o insula mai mica, decat Herrenchiemsee, acolo se poate vedea o manastire benedicta, construita in 782, precum si un mic sat. Ce mi s-a parut interesant a fost faptul ca, acolo calugaritele produc un lichior denumit Klosterlikör (lichior manastiresc) si martipan.



 
Chiemsee

Chiemsee 
Chiemsee

Chiemsee

Chiemsee

Tarifele pentru o plimbare cu barca



Chiemsee

Vara in jurul lacului exista multe posibilitati de petrecere a timpului liber. Sunt amenajate locuri pentru grill, se pot face sporturi nautice sau se poate inchiria o barca pentru a explora zona.

Statiunea dispune de o multime de restaurante, de traditionalele lor berarii - Bierhaus- si patiserii locale. Eu va recomand sa va rezervati cel putin o zi pentru a vizita aceasta statiune, pentru cei interesati de un sejur relaxant in Chiemsee exista o multime de unitati de cazare.

Daca ajungeti sa vizitati Bavaria, neaparat trebuie sa va puneti pe lista si aceasta atractie turistica. Se ajunge foarte usor, iar distanta dintre Munchen si Chiemsee este de aproximativ 100 km.

Daca aveti intrebari cu referire la Chiemsee - Bavaria, va raspund cu drag.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu