marți, 20 ianuarie 2015

Un alt tip de calatorie

Mai multe despre calatoriile mele gasiti pe  http://ianatravel.ro/.
Ma gandesc de ceva vreme sa scriu o postare mai putin obisnuita, care nu are legatura cu pasiunea mea pentru calatorit...sau cine stie?!...poate are. Nu vreau sa-mi dau cu presupusul, pentru ca asta este mai putin relevant.
Azi o sa povestesc, despre un alt tip de calatorie de-a mea, una mai pacatoasa, care m-a costat o mica avere, sunt curioasa sa calculez in cate vacante exotice puteam sa merg, sunt sigura ca, daca voi face calculul, voi avea o mica criza de nervi...pe mine, normal.

Toata aceasta nebunie a durat aproape 15 ani. Este vorba despre un tip de calatorie care atrage in capcana ei multa lume, altii realizeaza si se opresc la timp, iar altii realizeaza prea tarziu. Aceasta calatorie lunga si anevoiasa m-a limitat si mi-a controlat viata, bineinteles ca in timpul in care fumam (pentru ca despre calatoria asta este vorba) nu gandeam asa.



Azi am sa povestesc cum eu, o impatimita a fumatului, am reusit sa renunt la tigari foarte usor, cu o metoda care nu este bazata pe vointa, este o metoda usoara pe care o puteti si voi descoperi doar citind cartea Easy Way to Stop Smoking, scrisa de Allen Carr.

Toata aventura mea am inceput-o cu emotii, cu dureri de cap si cu teama ca nu am sa reusesc sa renunt la ele, intram in panica doar la gandul ca nu o sa mai fumez, este un sentiment oribil care controleaza aproape orice fumator, va spun sincer ca  nu m-am grabit cu cititul, mi-a luat aproape 2 saptamani, in conditile in care cartea se poate citi intr-o zi sau doua.

Simteam ca nu eram pregatita si am amanat momentul, un lucru amuzant este ca, pe parcursul cartii ai voie sa fumezi, cred ca de aia trageam eu de timp. Dupa ce am terminat de citit prima jumatate a cartii am avut o revelatie, in momentul acela imi doream sa termin cartea cat mai repede si sa fumez ultima tigara, deoarece stiam ca din acel moment, voi deveni nefumatoare...si asa este...de aproape 2 luni eu nu mai fumez.

Poate va intrebati cum a fost perioada dupa ce am renuntat la tigari, deoarece eu, una, ma asteptam la ce este mai greu, pentru ca eram convinsa ca voi trece printr-un un sevraj, asa ca am pregatit pe toata lumea din jurul meu, dar, SURPRIZA - sentimentul care l-am avut in momentul in care am stins ultima tigara, a fost unul de nedescris, radiam de fericire.


Este ciudat sa explic cuiva ca aceasta este intr-adevar o metoda usoara, o metoda care nu este bazata pe vointa, tot ceea ce trebuie sa faca fiecare fumator este sa citeasca cartea deoarece Allen Carr stie exact pe ce butonase trebuie sa apese.

As putea sa scriu un roman in care sa va descriu toata starea mea, deoarece mi se pare ca traiesc o minune, va spun sincer, nici mie nu imi vine sa cred ce mi se intampla. De multe ori sunt iritata cand ma intreaba lumea daca e greu fara tigari - atunci stau si ma gandesc. Cum sa fie greu fara ceva ce iti face rau?!

Poate multi care ma cunoasteti si cititi asta, sunteti surprinsi, si eu sunt socata de ce mi se intampla si de faptul ca metoda usoara a functionat si in cazut meu la fel ca si in cazul celor 90% dintre persoane care citesc si merg in centrele Easyway To Stop Smoking din toata lumea.

Ellen DeGeneres, Ashton Kutcher, Anthony Hopkins, Richard Branson sunt doar cateva dintre celebritatile care s-au lasat de tigari folosind aceasta metoda. Eu cred ca nimeni nu pierde nimic daca citeste cartea, din contra, sunt persoane care au luat-o ca pe o lectura si au ajuns sa renunte la tigari. Eu zic ca merita sa incercati, cartea se poate gasi in librarii sau o puteti citi online.
Eu, cu doar 25 de lei am devenit fericita si nefumatoare - merita sa incercati si voi!

Cati dintre voi, dragii mei, ati citit cartea? Si, ce efect a avut asupra voastra? Astept cu drag, raspunsurile si intrebarile voastre.


2 comentarii:

  1. Inca nu am citit cartea, dar pare foarte interesanta. Am si eu doua conustinte care s-au lasat de fumat dupa au citit cartea. Si ei zic ca a fost foarte usor s-a se lase de fumat. Imi place blog-ul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, chiar iti recomand cartea - mie mi-a salvat viata, este o carte geniala. La fel cum am scris in postare stie exact pe ce butonase trebuie sa apese.

    RăspundețiȘtergere