marți, 2 decembrie 2014

Targ de Craciun in Londra, Winter Wonderland in Hyde Park si Covent Garden



Magia sarbatorilor de iarna am simtit-o si la Londra, orasul pe care l-am vizitat recent alaturi de sotul meu.
Am ales sa mergem in aceasta perioada a anului deoarece imi doream tare mult sa vad orasul impodobit de sarbatoare, eram sigura ca va fi absolut magic...si asa a si fost. Cel mai mult m-a bucurat plimbarea prin  Hyde Park, in Winter Wonderland. Intrarea este gratuita pentru toata lumea, va recomand sa va rezervati cateva ore, deoarece este un targ intins pe o suprafata destul de mare. Mai multe va invit sa cititi pe http://ianatravel.ro/anglia/londra/. Va astept acolo cu drag!

Covent Garden Market

Cu toate ca vremea nu a tinut cu noi...atmosfera in Covent Garden a fost minunata!


Covent Garden Market

Moment comic surprins in Covent Garden Market...domnul trecut bine de prima tinerete, ii dansa lasciv unei doamne din public...a fost un spectacol haios.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu